تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه کتاب، فایل و جزوه های آموزشی


دسته بندی سایت

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا

برچسب های مهم

پیوند ها

نظرسنجی سایت

میزان رضایت شما از فایل خریداری شده ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 180636

پروژه کنترل PID و مود لغزشی


پروژه کنترل PID و مود لغزشی

عملکرد خوب تعقیب برای کنترل تعقیب مسیر حرکت یک سیستم رباتیکی بسیار مهم می­باشد. در این پژوهش یک قانون کنترلی مدل آزاد به نام مشتق­گیر و مود لغزشی ( PD-SMC ) برای کنترل تعقیب مسیر یک سیستم رباتیکی چند درجه آزادی خطی پیشنهاد شده است. قانون کنترلی جدید سادگی و آسانی طراحی کنترلر مشتق­گیر تناسبی و مقاوم بودن کنترلر مود لغزشی در برابر عدم قطعیت­ها و تغییر پارامترها را به طور همزمان دارا می­باشد. نتایج شبیه­سازی نشان دهنده موثر و مقاوم بودن روش ارائه شده می­باشد همچنین نشان داده شده است که روش پیشنهادی قابلیت دست­یابی به عملکرد تعقیب بسیار خوب در مقایسه با روش کنترل مشتق­گیر تناسبی در حضور عدم قطعیت­ها و شرایط بارگزاری متغییر را دارا می­باشد.

فایل ارائه شده شامل کدهای نوشته شده در نرم افزار متلب ،13 صفحه گزارش در قالب word و تصاویر حاصل شده از متلب می باشد. در شکل ارائه شده تصویری از گزارش آورده شده است. قابل ذکر است این پروژه باسازی یک مقاله معتبر از elsevier  در سال 2014 می باشد که نتایج حاصل شده منطبق بر نتایج مقاله مذکور می باشد. pdf مقاله اصلی نیز در فایل خریداری شده موجود می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09364773801 از ساعت 18 تا 22 تماس بگیرید.


مبلغ واقعی 20,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1721

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • پروژه کنترل PID و مود لغزشی
  • آموزش نرم افزار اسپن بیجک
  • پروژه کنترل مود لغزشی
  • پروژه درس شبکه عصبی
  • آموزش جامع نرم افزار ورکینگ مدل

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد